Home > Payday Loans > Florida > Dania Beach > OneBlinc
Financial institution

OneBlinc E Dania Beach Blvd, Dania Beach

default img
4.8
Open Now
SundayOpen 24 hours

+1 855-400-0449

http://www.oneblinc.com/

225 E Dania Beach Blvd, Dania Beach, FL 33004, United States

Apply Online

Services

  • Installment Loans
  • Line Of Credit
  • Payday Loans

OneBlinc Reviews

T

Trevor Radzewicz
5

Truly the greatest company I have ever had the pleasure of working with. Approval process was straightforward and when I fell behind on payments a little bit, they not only forgave 3 late payments but went above and beyond to help me renegotiate the loan to fit my current budget and financial needs. If you're looking for a loan, and also looking for a company that cares and works with you through the entirety of your loan, I would highly recommend working with OneBlinc.

Response from the owner

This is what OneBlinc is all about Trevor. We love going above and beyond for our customers to show we truly care. We appreciate you Trevor and thank you for taking the time to leave us your feedback. All the best, The Blinc Team

A

Antoinette Carroll
5

OneBlinc has one HAPPY customer. OneBlinc is an excellent way to obtain a loan without all the additional fees etc. I had a wonderful and easy experience with OneBlinc and may I mention how fast the process for approval was. I was offered to refinance my loan and received more money after the refinance.

Response from the owner

Thank you for your feedback Antoinette. We appreciate you and all you do and that is why we work non-stop to provide your with the best service and product possible. All the best, The Blinc Team

L

Latrice Green
1

DO NOT WASTE YOUR TIME , they will have u set up allotments then deny u when they advertise no check check !!! I asked the last 2 days about my application because on Wednesday the last day to cancel allotments. They deny me after now money will cone out my check. Stay away from ONEBLIC

Response from the owner

Hi Latrice, Sorry about your less than acceptable experience with our loan process. We pride ourselves and giving an application response in 1hr or less. Clearly we still have a lot to work on in order to provide a great service to all customers a like. We will review your application manually to see if there is anything that can be done. In regards to your allotment, if any payments come out they will not be received by us because we were not able to approve you at this time. If you do run into any issues with funds being sent out on your next pay date, please contact us and we will be very happy to assist. All the best, The Blinc Team

P

Paul Sims
3

Getting the loan was great allotments we're easy to set up. Only complaint is I don't know how many more payments I have and when I call can never get connected to an agent

Response from the owner

Hi Paul, Sorry about your experience. We were able to find your chat from last night. One of our reps has replied and sent you additional information which I hope answers your question. If not, please give us a call or send us a message with the best time and number to contact you. All the best, The Blinc Team

E

Elijah Watson
4

It's a quick way to get a small loan as a postal employee. The process was quick and easy. The interest rates, well, they're not great, but for a small loan that doesn't really care about credit its far better than something like a payday loan. Overall, its thus far been a fine experience. The only reason for four stars instead of five is how obnoxious the emails are begging for reviews. I got the loan about two weeks ago and I've probably had ten emails asking for a review.

Response from the owner

Thank you Elijah for the feedback. We will look into that in order to improve this function. You did mention payday loans, that is exactly who we want our customers to stay away from. We want to be the best option for customers who think payday lenders are the answer. At the same time make payments feasible, while helping improve our customers credit history. Thank you for giving us a chance Elijah.

W

Whitney Roberson
2

Will never call back about refinancing always busy so i paid them off to eliminate frustration will never ever get another loan from them

Response from the owner

Hi Whitney, Sorry we were unable to attend to you when you needed us. We have since added more personnel to help with our customers increasing demand and volume. I hope somewhere down the line you can reconsider us and we are eager to help. All the best, The Blinc Team

S

Shannon Cooper
5

The loan approval process is fast. I love refinancing my loan to a better rate. The money I get back from refinancing usually hits my account within a couple hours. I love Blincloans and I would definitely recommend their company.

Response from the owner

We understand how busy you are Shannon and our process was created to get you the support you need when you need it most, and in a Blinc. 😉 Thank you for your wonderful feedback Shannon.

K

Kiresia Martin
1

I definitely would not recommend. I’ve been a federal employee for eight years and was denied a loan. I didn’t even submit the application, I was returning to log in and attach my allotment and app said denied. Online, it said I had 7 days to upload my supporting documents, this was day 2.

Response from the owner

Kiresia I apologize for the recent denial of your application. I can assure you that your denial had nothing to do with your length of employment. Yet, there is opportunity for you to reapply as soon as Monday with your next pay stub. OneBlinc has specific policies in place to protect its customers from over extending themselves financially. But we would love to help you. Please contact us if you have any questions or reapply Monday with the new pay stub. All the best, The Blinc Team.

T

T Holmes
2

Although the application process was straightforward, it's nearly impossible to reach a representative. I've called every day for the past month and the lines are always "busy." The company gives you the option to have someone call you back. Every time someone calls me back, they disconnect the call to avoid speaking. Unsure if the employees are overworked and underpaid, but it's frustrating not being able to get in contact with customer service to discuss my account.

Response from the owner

Hi T Holmes, I apologize for your experience and any customer who is unable to get through to us is a concern for us. For this reason we have expanded our team in the last month in order to accommodate the high customer volumes we are experiencing and to provide quality attention. In regards to your situation, please email me you full name and best time to contact to so we can reach out and address all your concerns as well as apologize personally to you for this, unacceptable experience you had trying to contact OneBlinc. My email is [email protected] All the best, The Blinc Team

D

Diamante Heard
1

One of the worst loan companies because they don’t know how to work their allotment program. I reached out to them before because they marked my credit report as 30 days late even though the payment comes out of my paycheck. It happened again, and they have no resolve. There’s been no change on my end of the allotment, and they’re just messing my credit up at this point. Don’t use this company.

Response from the owner

Hi Diamante, Sorry about the confusion you might be feeling but it seems the reporting was correct. If you feel this was in error please contact us so we can disclose details of your account we wont disclose via a review response. A rep is available for you until 6pm EST at 855-400-0449 or live chat with a rep at Oneblinc.com All the best, The Blinc Team

K

Katrina Robinson
1

Don't like my experience with them I got denied twice and never told me why they are a waste of time.

Response from the owner

Hi Katrina, thank you for your feedback. By now one of our reps has reached out and gave you more information about your application and about reapplying. Our loan product does have specific requirements before being recommended for approval. Since we dont check credit, you can apply as many times as you like and it will never affect your credit history. All the best, The Blinc Team

b

buddy wooten
2

Was offered refinance option through txt and email but on my dashboard button is locked and have been trying to get a call back for two weeks have asked to speak to supervisor's have emailed as well and have proof of all of it but can't get any service . Will be putting stop payment on allotment and contacting better business bureau as well .

Response from the owner

Hi Buddy, We are truly sorry about this experience and lack of urgency on our part. We are glad we were able to get you the assistance you needed in the end but are working hard to make sure this experience is not had by anyone else. Wishing you all the best on this new year and we appreciate you. The Blinc Team

T

Taye M
1

I was contacted by this company to apply for a loan. I went thru the loan process sent in twice my allotment information that I set up the allotment for loan repayment. Because after filing out the application they said I was approved for $3000. Later in the evening I got an email saying I was not approved and they check my credit through a third-party. How are you advertising no credit check but are checking credit? This was inconvenience with now having to go cancel an allotment after being told I was approved!

Response from the owner

Hi Taye, We do not check credit. The mention of "our credit decision" refers to our decision to extend a line of credit (the loan) to you or not. Our invitation was to let you know that you were eligible to reapply if you chose to. Unfortunately, can't approve everyone but we are working one creating new parameters to help us make better loan decisions. We apologize for the confusion our initial email may have caused. All the best, The Blinc Team

K

Kaylee Chism
5

I can honestly say that this is one of the most outstanding places I've worked with, they make sure that if there is anything wrong or an issue they will do whatever they can to help you if possible. I am so beyond grateful for the time and effort they put into making sure I understood, and give me an opportunity to give my children a wonderful Christmas. Absolutely amazing customer service they really do care about each and every person they work with. Thank you very much everyone at OneBlinc. I appreciate your help and support.

Response from the owner

At Oneblinc we try hard to work closely with our customers. We want to build a relationship with our customers and treat them as family. Always finding a way to go beyond basic numbers to make a decision. Thank you Kaylee for your wonderful feedback and we look forward to our next conversation. Merry Christmas

S

Shawanda R
5

Helped build my credit, credit hasn’t been what it should be but this was an opportunity it’s to get fast money for emergency purposes, not used to live on. Pay on time and everything is good. Samantha was awesome and gave accurate information.

Response from the owner

Sometimes all we need is an opportunity, the rest is up to us. We are working on new products to continue to help customers build credit, fix credit, and strengthen their credit. We look forward to being your partner on your financial journey. Thank you Lynnette and you can count on us. 🙏

Nearby Loan Stores in Dania Beach

FAQs

  • 1. How to Get in Touch Wtth Braswell & Son Pawn Brokers?

    You can call them at this phone number +1 855-400-0449. Or you can search for their website and submit your loan request online.
  • 3. What Kind of Services Can I Obtain From Braswell & Son Pawn Brokers?

    Braswell & Son Pawn Brokers offers you a wide range of services which include:
    • Installment loans
    • Payday loans
    • Line of credit
    You can get an auto title loan if you have gotten a clear vehicle title on your name.
  • 5. Is Braswell & Son Pawn Brokers an Agency or a Lender?

    Braswell & Son Pawn Brokers is a Financial institution. To make things easier, iPaydayLoans serves to get you connected with more than 100+ lenders over the internet. You can get a fast personal loan here with no credit check.
  • 2. Where Is Braswell & Son Pawn Brokers? How Can I Get There?

    Braswell & Son Pawn Brokers is located at 225 E Dania Beach Blvd, Dania Beach, FL 33004, United States. Please carefully check the map and find the most convenient way to access it.
  • 4. How Can I Apply for Loans at Braswell & Son Pawn Brokers?

    You can search for their website and submit your loan request online. If you are looking for payday advances over the internet, you can turn to iPaydayLoans for more details.
  • 6. What to Do if I Can Not Afford to Rapay My Loan?

    Kindly communicate with your lender if you are struggling with the monthly payments. Different lenders have different solutions to payment respite. Please always check the terms before signing the loan agreement.
  • 7. Does Braswell & Son Pawn Brokers Offer Loans for Bad Credit?

    Yes, but if you want to get approved for a bad credit loan, you can turn to our broker service! Just check out our platform to get an installment loan even with bad credit.

iPaydayLoans is a company committed to connecting borrowers to hundreds of reputable online lenders to apply and get small-dollar payday loans quickly, easily, and securely, helping cope with life emergencies like paying medical bills, home, or car repairs, and so on.

Customer Note: A payday loan is traditionally used to help people borrow a small sum of money until the next upcoming payday. It's a short-term solution to cover unexpected expenses when people have no savings or deep pockets. Those who find themselves in a bind with their budget and want to refill it with credits should seek the advice of a professional financial assistant. A borrower also has to peruse local regulations related to a payday loan.

Availability: The service of this platform may not be accessible to people based in restricted states. Please check the local regulations to find out its availability in the area. Rules of this website are subject to change without notifications.

NOT A LENDER Disclosure: iPaydayLoans is not a lender but a broker and does not charge you any fees for our broker services. The lenders or other broker services we introduce to our customers through this website may pay us commissions if customers enter into a credit agreement with them.

Disclaimer: iPaydayLoans is not a lender, does not take applications or make loans or credit decisions. We are not an agent, representative or broker of any lender. We provide a service to connect you to a lender from our network. We do not control and are not responsible for any lender's actions or decisions.